De mail waar ik even niet op zat te wachten

Het onderwerp van de mail die ik vorige week kreeg. Nieuwsgierig geworden naar de inhoud, opende ik heel snel de mail.

Team,

Vorig jaar hebben we een prachtige KPI weten te halen, meer dan 1000 volgers op LinkedIn voor Customer Contact Company. De teller staat nu op 1027 

1027 mensen die elke 2 weken reikhalzend uitkijken naar weer een inspirerende blog van Customer Contact Company

En die zijn nu al een maand lang teleurgesteld, elke keer op hun tijdslijn kijken …… weer niets. 

Oei,….. dat was natuurlijk niet de bedoeling. Vorig jaar knalden nog de kurken omdat we het behalen en zelfs overtreffen van ons doel mochten vieren, maar blijkbaar lukt het ons nu niet om dit ritme vast te houden.

Ook mij paste de schoen. Ook ik heb me niet gehouden aan mijn eigen toezegging. Natuurlijk had ik een goed excuus. Een andere collega had een goed excuus. Maar het resultaat … geen nieuwe content op deze plek en dat was toch ons doel?

Onze eigen trainingen toepassen

Naast mijn huidige opdracht als locatiemanager van de klantenservice van Vattenfall in Leeuwarden geef ik nog regelmatig trainingen en coach ik teamleiders. In 1 van de trainingen werken we met de 5 bollen van Customer Contact Company.

Uit eigen ervaring weet ik dat het consequent toepassen van de 5 bollen resultaat oplevert. Van het behalen van de resultaten kan ik dan enorm genieten en vier ik heel graag. Misschien dat ik ons eigen model ook weer wat meer op  mijzelf mag toepassen.

Meer weten over onze trainingen?

Wil je meer weten over onze training kijk dan hier

Voor mij is het weer duidelijk geworden dat de trainingen en coaching die ik geef ook zeker voor mijzelf zijn. Weet jij hoe je mij kan helpen mijn doelen te realiseren? Neem contact met me op voor meer informatie over onze trainingen en coaching. Dit is dan een echte win-win, hier worden we allebei beter van.

Hopelijk zijn nu 1027 +1 volgers gerustgesteld dat we jullie zeker niet vergeten zijn.

Hoor graag van jullie,

Hans Nieuwenweg